keskiviikko 31. joulukuuta 2014

What a Year it has been.....

Kuva: beautiful beginning
Tänään tasan vuosi sitten suljin pitkäaikaisen työpaikkani oven kiinni viimeistä kertaa. Siinä vaiheessa tiesin ainoastaan mitä jätin taakseni, mutta minulla ei ollut hajuakaan mitä tämä vuosi toisi tullessaan. Ainut varma asia oli, että hyppäisin tammikuussa puukon alle ja köllöttelesin tovin sohvalla jalkaleikkauksesta toipuen - kaikki muu oli auki.

Kuva: beautiful beginning
Heti alkuunsa päätin perustaa tämän blogin. Visuaalinen asu blogilla on vielä vuodenkin jälkeen melko köyhä ja eipä sinänsä sisällössäkään ehkä kehumista ole. Seuraavaksi työn alle pitäisikin ottaa erään kuvankäsittelyohjelman opetteleminen, jotta saisin blogilleni vähän veikeämmän lookin.. Ja sen jälkeen voinkin sitten ilmoittautua luovan kirjoittamisen kurssille :D :D...

Kevään aikana aloin hiljalleen rakentelemaan palikoita kasaan ja löytämään punaisen langan tämän vuoden tekemiselle. Kaikki alkoi CV:n päivittämisestä ja hakemuskirjeen kirjoittamisesta. Aloitin sisustusalan opinnot Sisustusakatemiassa. Onnetar oli puolellani ja löysin elämääni ihanan Strandin Seijan <3. Tätä tarinaa jaksaisin hehkuttaa maailman tappiin asti. Seijan kautta pääsin mukaan huikeaan TV-produktioon nimeltään Ravintola X. Pääsin sukeltamaan aivan uuteen maailmaan ja tapasin liudan huipputyyppejä. Kokemus, jota varmasti en unohda koskaan. TV-proggiksen jälkeen olen alkanut sisustelemaan yksityishenkilöiden koteja, mikä onkin juuri sitä mistä olen vuosia ja vuosia vain voinut haaveilla. Ihan huippusiistiä!!!

Kuva: beautiful beginning 
Kuva: beautiful beginning
Vuoden aikana olen ollut edellis vuotta onnellisempi, iloisempi, pirteämpi ja vähemmän stressaantunut. Olen oppinut uutta, välillä juu ehkä virheidenkin kautta. Olen saanut uusia elämyksiä. Olen saanut uusia ystäviä ja kontakteja. Olen valmistustunut Sisustusakatemiasta. Olen viettänyt enemmän aikaa ihanan kuusivuotiaan hurmurini kanssa <3. Olen saanut uuden työn. Toki on vuoteen mahtunut paljon epävarmuutta, odottamista, huolestuneisuutta, raskaita päiviä, paperisotaa, kukkaron nyörien kiristelyä, aivan liian monta flunssaa ja hyttysen puremaa. Mutta sitähän se elämä parhaimmillaan on - erilaisten tunteiden läpikäymistä, ystävien ja perheen ympäröimänä. Tästä vuodesta voin olla todella kiitollinen ja olen vähän ylpeäkin itsestäni, että uskalsin päästää irti vanhasta.

Kuva: beautiful beginning 
Kuva: beautiful beginning
Kuva: beautiful beginning
Kuva: beautiful beginning
Kuva: beautiful beginning

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti